Tuesday, October 12, 2010

Tengeri csillag / Starfish

Nem volt tervbe véve..... aztán mégis így alakult :)
A múlt héten két kedves barátnőm is jött, hogy ők a tengeri csillagot szeretnék megfűzni, ha ebben tudnék segíteni:)
Így aztán az én csillagom is elkezdett megszületni, hétfőn 2láb, péneken 2 láb, tegnap este meg végre befejeztem.:)
Ma ráteszem egy nyakláncra és senkinek nem adom (ezt már annyiszor mondtam...... )
I didn't plan to make a starfish..... than is just happened :)
Last week two friends of mine asked me to help them to bead a starfish.
So, mine strated too on Monday, when one of them visited me. and Friday I followed when my other friend came, finally, last night I finished it :)
Today I'll put it on a necklace and I'm not gonna give it to anyone (a said this so many times..... )


 Zora barátnőm csillaga,
This is my friend, Zora's, starfish
Timel csillagát itt láthatjátok/ Here you can find Timel's starfish

8 comments:

  1. Csak elkészült végre!
    Ezek a galád barátnők, ahogy ezek képesek hátráltatni az embert....:):):):)

    Köszönöm, hogy hátráltathattalak :)(létezik ez a szó egyáltalán??)

    ReplyDelete
  2. Nagyon tuti csillagok! Mutatósak! És én sem adnám senkinek. :-)

    ReplyDelete
  3. Szupik a csillagok, nagyon tetszik, én is megtanulnám egyszer, ha lenne egy kis szabadidőnk. Nekem volt szerencsém ma a Timelét élőben látni, szép az is.

    ReplyDelete
  4. Erga, drága,
    mikor jössz? Hétvége nem akadály :)

    pussz

    ReplyDelete
  5. Fabulous!!
    I love this beadwork!!

    ReplyDelete
  6. Hurrá, híres lettem!! :))))
    Köszi, hogy feltetted az enyémet is!
    Azóta készítettem egy narancssárgát is és készülőben van egy barna.
    Még egyszer köszönöm a tanítást!
    Zora

    ReplyDelete
  7. Nagyon szuper csillagok, gratulálok!

    ReplyDelete