Tuesday, December 7, 2010

Karácsonyi adok-kapok :)

Timel játékán Krittitől kaptam ajándékot :)
Csodálatosan szép, gyöngyhímzett karkötő. Kritti, köszönöm szépen!
Utólagos engedelmeddel a képeket átvettem, én képtelen voltam jó képeket készíteni róla. :)

Mára már az én ajándékomnak is célba kellene érnie.
Nem biztos, hogy az ajándékozottnak tetszeni fog :(  A munkáim között, pihenésképpen fűztem a szettet, emlékeimben az élt, hogy a piros, zöld és fehér színeket lehet használni. Megfűztem, postáztam..... Csak utána olvastam el igazán, hogy fehér, ezüst, arany színben szeretett volna ékszert :((((( 
Itt is írom, szívesen kicserélem másra :)

10 comments:

  1. Hóhelyzet ide vagy oda, csak odaért:)


    Én láttam a piros -zöld ékszereket, szívesen cserélek én is, ha nem tetszik az ajándékozottnak, mert nekem nagyon-nagyon...:):):)

    Köszönöm, hogy jöttél játszani !!

    ReplyDelete
  2. Te mázlista, ez gyönyörű!!!

    ReplyDelete
  3. This is a most wonderful bracelet - really, really great.

    ReplyDelete
  4. Örülök, hogy tetszik. Viseld egészséggel!

    ReplyDelete
  5. Megkaptam Rékától a piros-fehér-zöld ékszereket, és nem cserélek:)) Nagyon-nagyon tetszenek!Köszönöm szépen a szépséges ajándékokat!

    ReplyDelete
  6. Wowwwwwwwwwwwwww favoloso!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete