Saturday, March 12, 2011

Kérés (Bogi)

Bogi naplójából.....

Vérre várunk...


Reggel óta. Vérhiány van az országban. A nővérkék elmesélték, Ausztriába mennek ki a véradók, mert ott többet fizetnek a vérkészítményekért. Az nagy gáz, ha már a gyerekeknek sem jut. Az a hír járja, ha műtétre készülsz, előtte vetess vért saját magadtól, jó előre...

aki AB, RH+, de mindenki más, aki úgy érzi, tenni szeretne valamit......
Légyszíves, adjatok vért, most nagyon nagy szükség van rá. Nem csak Bogi, de több százan várnak vérkészítményre.

4 comments:

  1. Régebben évente adtam vért. Sajnos, szüléskor kaptam vért és most nem adhatok. De majd másokat rábeszélek!!!!

    ReplyDelete
  2. Én szívesen adnék, de ebből a távolságból...:(

    ReplyDelete
  3. Emese, ha szívesen adnál, biztos felétek is jól jön :)
    Sajnos a véradás sehol sem "divat" manapság.

    Én már adtam, mivel már nem vagyok 20 éves, várnom kell, hogy újra adhassak :(

    ReplyDelete
  4. Munkahelyemen rendszeresen van véradás,tavaly októberben voltam,sajnos most februárban nem adhattam,mivel egy ideje gyulladáscsökkentőket szedek és az orvos azt javasolta,hogy inkább ne adjak!
    Remélem a következőre már " tiszta" leszek!!

    ReplyDelete