Wednesday, March 2, 2011

Segítsetek, légyszi! Vercsi :((((((

Idézet a zárt naplóból, amit Bogi anyukája ír rendszeresen (2011.03.01.)

"Pénteken az orvos közölte édesanyjával, nincs remény, az orvostudomány tanácstalan, már mindent megpróbáltak. Vercsit édesanyjával holnap hazaküldik. Vercsi anya alig várta, hogy beérjünk, rögtön megkeresett, segítsek, hallotta, hogy Bogi milyen szépen javul, és valaki,aki a naplónkat olvassa, azt javasolta, minket kérdezzen!

Nem is tudom. Beszéltem hozzá, de mint ha nem én beszéltem volna. Egy magabiztos lékek mondta a magáét... Persze magam is jelen voltam. Első körben a hitről beszéltem-beszélt-beszéltünk.

Jómagam biztos vagyok benne, hogy a kemo, diéta és a kiegészítő gyógymódok is nagyon fontosak, de a rengeteg ima, a hitünk, a mosolyunk nélkül akár semmit sem érnének... És hiába mondanám el nekik ezeket a drága terápiákat,melyekhez barátságotok és szeretetetek segít, nem tudnák megfizetni, nincsenek ilyen támogatóik. És az idő is szorít.

Vasárnap estig, aki tud közületek, imádkozzon Vercsiért! Aki teheti, addig minden este gyújtson mécsest! Jövő héten kell visszajönniük.Ha addig Vercsi még vissza tud jönni...

 Akár otthon imádkozol, akár dobolásra mégy, akár templomban gyújtasz gyertyát, kérlek, a héten szánj időt Vercsire! Saját hited szerint, gondolj erősen egy nyolc éves kislányra, nagy szemekkel, kopasz buksival, mosollyal az arcán. Vercsiért gyúljanak a gyertyák! 

Bogi  most jól van. A kemót holnap kezdjük,és biztosak vagyunk benne, hogy ha lesznek is nehézségeink, most is kegyelemben telik majd el ez a szakasz. 

Én  pedig arra kérem a JóIstent, adjon erőt ahhoz,  hogy támasza lehessek ennek az asszonynak, ha a túloldal mégis hazahívná kislányát!"

Ha bármi másban tudnál nekik segíteni, keress meg, hogy a részletes infókat megoszthassam veled.
Nagyon köszönjük

No comments:

Post a Comment