Sunday, February 26, 2012

Játék/Give away

Az FB-n is indult, itt is indul egy :)
Külön-külön játékok, így, ha szerencsés vagy, akár két madárkát is nyerhetsz (egyet itt, egyet pedig az FB-n )

A képen lévő madarak valamelyikét lehet megnyerni :)
-Légy rendszeres olvasom
-Írd meg hsz-ben, melyik tetszik
- Oszd meg

Sorsolás pontosan egy hét múlva :)
 
I have a simular game on FB too. So, if you lucky you can have two birds :) (one here and one on CheekyBeads FB site)
The winning price is one of the birds from the picture:)
-Follow my blog
-Let me know here in a note, which one you like
-Share it

The game ends next Sunday about this time :)
 

28 comments:

  1. Juj, de jó! Jövök ide is!
    A középső sorba az a kis lila lett msot a kedvencem :)

    ReplyDelete
  2. Szerencsét próbálok itt, ezúttal az abszolút középsőt választanám (narancs madárka kék-zöld bogyón).

    ReplyDelete
  3. Nagyon jók ezek a madarak, nekem legjobban az alulról a második sor középsője tetszik, a virágos bogyón kék madárka! Köszönöm a lehetőséget!

    ReplyDelete
  4. Ohhh I am a reader of your blog for a while already and love it here:-))) If I would win one of the birds, I´d like the right one in the last row:-))

    Happy beading,
    Gaby from germany

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gaby,
      thanks a lot for coming:) ANd good luck!

      Delete
  5. Akkor itt is :)

    Alulról a második sor, középső kék madárkája legyen itt a befutó! :)

    Tényleg itt a tavasz! Ennyi madárka egy rakáson! :)

    ReplyDelete
  6. Jelentkezem én is. Nem nagyon tolonganak most a jelentkezők a játékra.:-((( Nálam is alig vagyunk.:-(((

    És hogy melyik tetszik???
    Alulról a 3. sor (középső sor ) és balról az első - lila madárka.:-)))

    Amúgy csak elsöre választottam, mert mind nagyon szép!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az én játékaimra sose jelentkeznek sokan... Sőt, van akinek a nyereménye a mai napig itt ül nálam, mert semmilyen megkeresésre sem reagált :(
      Ne haragudj, de ma találtam rá a spamok között a leveledre, holnap postázom.
      Köszi, hogy jöttél:)

      Delete
  7. Hű de jók!!! Nehéz választani...
    fentről második sor középső!!!

    ReplyDelete
  8. THose beads are so cute! Especially the purple bird head on the right on your banner! My computer refuses to translate your blog!

    Lynne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lynne,
      thanks a lot :)
      I know, I know.... I'm so bad to keep my blog in two languages. I'll try again :)
      Thanks for coming and playing with me!

      Delete
  9. De jó! Akkor itt másikat választok, hátha lesz két gyöngymadaram :) Felülről második sor, balról a negyedik, púderrózsaszín :)

    ReplyDelete
  10. Mindenkinek köszönöm, aki jelentkezett a játékra :)
    Ritkán szoktam játékot indítani, mert alig jelentkeznek rá, mondjuk kommenteket se nagyon kapok, csak a megszokott kis csapattól, akiknek külön hálás is vagyok és gondolkodom is meglepin :)

    ReplyDelete
  11. Még mindig imádni valók a madárkáid. Nem tudom, hogy játszhatok-e, mert nem tudom hol megosztani (se blogom,se facebookon nem vagyok fent), de ha igen a második sorban balról a második lila madárka tetszik nagyon-nagyon. De bármelyik jöhetne. Köszi a lehetőséget.
    A fagyiaid is szuperek. Pont a hétvégén szerettem volna enni, de nem nagyon vannak még a cukikban.:(

    ReplyDelete
  12. Nagyon szépek a madárkák! Nekem az alsó sorban az első, narancsos madárka tetszik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, de nagyon jók!

      Hát,hogy melyik tetszik.. ? ajaj.. erre választ adni:)) Talán a középső sor középső.. meg a társai:))

      Delete
  13. Hű de cukik!
    Hát nagyon szeretnék a gazdája lenni a középső sor jobbról első kék-narancs madárkának!

    ReplyDelete
  14. De aranyosak ezek a madárkák! Szeretnék én is játszani, a második sorban jobbról a második madárka nagyon tetszik. Köszönöm hogy játszhatok!

    ReplyDelete
  15. Jaj, de édesek, jövök én is szerencsét próbálni! Nekem a legalsó sor legalsója tetszik nagyon! Ha van kedved, nézz el hozzám, nálam is van játék!

    ReplyDelete
  16. Hű de szépek, választani sem könnyű.
    Talán a legalsó sor balról a 4., ő tetszik a legjobban.
    Köszi a játék lehetőségét!
    Kaszilva

    ReplyDelete
  17. Én csak most keveredtem ide, szépek a munkáid, nem is tudok választani, rád bízom a döntést.

    ReplyDelete
  18. Szeretnék én is jelentkezni a játékra,én a lilásat szeretném megnyerni.

    ReplyDelete
  19. Nagyon szépek mind, a második sor középső a kedvencem. :)

    ReplyDelete
  20. jövök én is!!!!!!!!
    3. sor negyedik!

    minden jót
    Éva

    ReplyDelete
  21. They are all beautiful!!!!!!!! pretty colours!!!

    ReplyDelete